6.3.12

Πολύ ελαφρύ και γρήγορο γλύκισμα σαν cheesecake!

Τελευταία έχω πάθει έρωτα με την διατροφή. Φτιάχνω κάθε περίεργη συνταγή που θα μου κεντρίσει το ενδιαφέρον (ενδεικτικά μακαρόνια από κολοκυθάκια ή πίτσα με βάση από κουνουπίδι, να είναι καλά η φίλη μου η Δήμητρα που προφανώς είναι σε παρόμοια φάση!), αλλά ταυτόχρονα προσπαθώ να ανακαλύπτω γρήγορες, εύκολες και υγιεινές, όμως σούπερ νόστιμες συνταγές! Αυτό εδώ το γλύκισμα το έφτιαξα σήμερα το πρωί πριν ξεκινήσω για τις δουλειές μου και ομολογουμένως ήταν από τα καλύτερα πρωινά που θα μπορούσα να έχω φάει! 
Πολύ ελαφρύ και γρήγορο γλύκισμα σαν cheesecake!

Υλικά:
  • Λίγες νιφάδες βρώμης (κουάκερ) με κομμάτια μαύρης σοκολάτας
  • Ένα γιαούρτι της αρεσκείας σας (κατά προτίμηση με χαμηλά λιπαρά) ή ένα επιδόρπιο σόγιας με γεύση βανίλια (προτιμότερο το γιαούρτι πάντως)
  • 1 κουταλάκι του γλυκού μέλι
  • Λίγη κανέλα
  • Καρύδι για διακόσμηση (προαιρετικά)

Εκτέλεση:

Στρώνετε τις νιφάδες κάτω κάτω στο μπολάκι σας. Από πάνω τοποθετείτε προσεκτικά το γιαούρτι  ή το επιδόρπιο της σόγιας και τελειώνετε με τις φράουλες στις οποίες ρίχνετε το μέλι, την κανέλα και το καρύδι. Αν δεν έχετε φράουλες, μπορείτε να κάνετε το ίδιο χρησιμοποιώντας μια μπανάνα. 

Καλή όρεξη!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου